söndag, september 21, 2008

Gästbok 20/9 -08

Är här på er inflyttningsfest. Hoppas att "Uppdraget singel"-boken kommer till användning.
Kramar /WildaHilda

Vad som än händer i kväll så är det inte mitt eller ¤&¤&(%/(&&¤(¤& fel. Skyller allt på (Jon Gustavsson).
Med vänliga hälsningar
(oläsligt)
Fredrik Tjärnlund

Andreas Engberg!
Sieg heil! /Adolf Hitler
ANDERS "FLÄNNA" ANDERSSON
Hi
FANTASTISK GRILL
Hi I'm Jon from Nepal. I live in the suburbia. I have 4 seasons in my land. Now it's autumn. See you in the suburbia

Ibland kan minnet spela en spratt. Vissa nätter kan jag vakna, ryckt ur djup R.E.M-sömn i min sommarstuga utanför landet av de inrullande vågornas sövande brus. Men i mitt huvud dras associationerna till skriande motorvägar; lyktor, motorljud, avgaser; rusningstrafik. Minnet spelar en spratt; invanda ljud, gjutna från tidig barndoms föreställningar, som ställes på ända av vuxenlivets bleka krankhet. Så jag somnar om, och låter drömmarna bäras ut mot sjöss av samma vågor som rövade bort mig från John Blund. Och kanske är dessa drömmar bättre; kanske är i nio fall av tio TANKEN på lyckan överlägsen lyckan självt; överlägsen den potentiella eufori som tid och plikter förgör; men drömmen är min, och drömmen om lyckan äger JAG. Den kan ingen ta ifrån mig. Så jag somnar om, och jag hoppas på att aldrig behöva vakna.
/Gustaf

To Mrs & Mrs Perfect!
En lya värd att beskåda. Människor värda att minnas. En sammanhållning få förunnad. Tack för en underbar kväll med vänner värda att minnas och främlingar lönlösa att komma ihåg! Vi ses i helvetet eller på resan dit! //Erica

Halo
Har ingen aning om vad jag ska skriva :) Ska det vara några jävla budord så som vissa har skrivit här eller ska jag vara mitt vanliga flummiga jag? :) Allt i ert "vuxna" liv började med att ni bodde ihop och nu knyter ni ihop era liv igen, i en ny stad. Ni måste ju vara bra på att inte gå varandra på nerverna. Ni får ursäkta om jag stavar hur fel som helst (nemas problemas, det är rättat, reds. anm) :/ Särskilt Emilia som ska bli svensklärare. Sorry! Haha. Och tack för alla fina och otroligt komiska stunder ni gett mig. Oj nu lät det som att ni ska dö. Haha
Kramar/Emdi

Jävligt bra fest! FF, bra med sprit, snygga brudar. Detta kommer nog att urarta och jag och Flex kommer att slåss. Fett nice!
/Fisto

Mycket schysst FFF! Mycket fina brudar! Men var är groggvirket och hembränet? Nu ska vi SKS!! Chill out
/Flex
PS. Värdinnorna är fan schyrra! DS.

Stannar hemma ikväll. Raid på WoW.
/Benny

Jag tänkte fatta mig kort! Galet bra fest! Skönt folk, grymma värdar. Kul att man har träffat folk som er! Det väger tungt!
/Martin Popovac

Mycket schysst fest! Mycket fina brudar! Men var är karlarna?! Sugrör rockar! Ni får en ny krukväxt i veckan!
Puss o kram /Ann-Sofie och Sandra

Jag känner inte så många här, så jag tycker att alla borde ta varandra i händerna och dansa runt i en ring och vara vänner. /Ronny N

1 kommentar:

Anonym sa...

Underbart!