lördag, januari 19, 2008

Life is good

Jag är sällsynt taggad inför morgondagens festligheter. Inte verkar jag vara ensam om det heller, och det gillas ju också. För er som inte redan fått SMS från mig, Josefin eller Sandra: fest i morgon på Historiegränd 8A, i rum 2, 12 och 13. Vi vill hemskt gärna se att just din vackra nuna dyker upp!
Efter förfesten blir det utgång på Dåliga Gatan (eller Dåliga Golvet kanske man ska kalla det - det hålls ju trots allt på Norrlandsoperan). Jag har aldrig varit på Dåliga Gatan, men jag hoppas att det är en bra gata. Musiken verkar i alla fall, att döma av hemsidan, vara helt klart godkänd. Äntligen får man dansa till musik som man verkligen gillar. Sen att stället kanske inte är så värst snyggt - det är en petitess.

Ikväll har vi sett This is England. Tyvärr hade vi ingen text, vilket gjorde att man inte alltid kunde hänga med till fullo i den knepigt jättebrittiska dialogen, men det var en bra rulle. Sedan såg vi P3 Guldgalan. Förvånansvärt många finfina artister, bland annat Timo Räisänen är ju verkligen underbar.

Förresten, sista lektionen på AUO1 avklarades idag. Så förbaskat skönt!

Inga kommentarer: