torsdag, mars 20, 2008

Det blir nog vi

Jag lämnar Umeå, men inte för att åka till Sorsele. I stället blir det Lycksele i helgen. Jag och Linnea ska fira påsk tillsammans, varvat med flyttstök för henne och plugg för mig. Jag misstänker att firandet kommer utgöras av till största delen skitsnack och slappande, för någon prålig påskmiddag har vi då rakt inte råd med. För sakens skull kanske vi målar ett ägg i stället.

"Det blir nog ni till slut, Linnea och Emilia"
- Linda (Linneas äldre syster) för cirka ett år sedan.

Fast det är förbaskat synd att vi inte är det minsta attraherade av varandra. Vi gillar ju kaarlarrrr, kanske alldeles för mycket (observera: "karlar" sägs med otäck röst).

Just nu hör jag mina grannar ha sexuellt umgänge. Hallå, lägg ner va?!

2 kommentarer:

Anonym sa...

"Damn, I wish I was a lesbian"

Sandra sa...

We live in bunny ranch you know.