måndag, mars 31, 2008

Poker?

Jag var just hos Josefin och såg 100 höjdare. Det var ju rätt underhållande, som vanligt. Jag skulle vilja ha de där grabbarnas jobb! I reklampauserna verkade allt handla om poker. Trodde att det där med pokerspelande dött ut en aning sedan det var så otroligt mycket kring det för några år sedan. Men jag verkar ha bedragit mig, eller så har pokern av någon anledning fått ett nytt uppsving. Nåväl, alla dessa spelkort och marker på tv gav mig en idé: varför inte ta mitt pokerset som bara ligger och samlar damm, och dra en pokerkväll? Josefin klappade händerna av förtjusning. Jag hoppas att det även gäller er andra, för vi behöver så klart spelkamrater. De som vill vara med kan anmäla sig genom att kommentera här eller på annat vis höra av sig. Något datum är inte fastställt, men jag tycker vi siktar på någon gång inom de närmaste veckorna.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Fan, jag vill ju såklart vara med! Får jag det? :]

Anonym sa...

Jag vill, jag vill, jag vill!!!!