måndag, april 07, 2008

Projekt Positiv (dag 1)

Igår kom jag och Linnea överens om att sätta igång med ett projekt. Projekt Positiv - det är precis vad det låter som. Ersätt alla de negativa tankarna du får med positiva! Det idiotiska var nog att dra igång det här på en måndag. Vem fan lyckas vara på gott humör då? För övrigt är vädret rena rama katastrofen. Behöver jag säga att jag misslyckades radikalt? Det blir ingen dag 2, för jag ger upp.

Förhoppningsvis blir jag lite gladare i kväll. Varm choklad är bra för själen.

Well, I just wanna be fun
Just wanna be the one
who makes you smile
Well, I just wanna believe
that I could be something to someone

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vadå skeptisk? Det var ju din idé? :P

Emilia sa...

Den mentala dieten var Barbara Bergers idé och det var den jag var skeptisk till. Och så försökte jag kanske tänka positivt? Haha. Det funkade som sagt inte så länge. Men jag är inte så tjurig som jag framstår i inlägget! Bara så där vanligt måndagsgnällig.