torsdag, april 17, 2008

Vi bara lallar runt på Karl Johan

Jag tänkte följa Linneas exempel och skriva om resan vi har börjat planera. Nej, inte USA-resan, den ligger bra långt i framtiden, men däremot tänker vi göra en tripp till Norge i sommar. Favorit i repris skulle man väl kunna kalla det, nu när fem år har gått sedan vårt förra norgeupptåg. Vi inser redan nu att vi kommer att ha en rätt ynklig resekassa, så det blir utmärkt att hålla sig inom Norden. Och jag har faktiskt ingenting alls emot det. Till skillnad från 2002 kommer vi att skippa Nordnorge, även om det är fina grejer - nu är det 2008 och Oslo som gäller. En massa fest, Tusenfryd och annat härligt, visst låter det kanon? Om du tycker det så är det bara att hojta, för vi vill ha fler kamrater med på resan. Spelar ingen roll vem du är, bara du uppskattar Norge och vårt sällskap. Troligen kommer vi att åka i juli någon gång. På?!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Jag följer Emilias exempel och bryter isen här! JAG ÄR INTRESSERAD!

Anonym sa...

Jag är mer än på. Allt utom min kropp är redan där.

Anonym sa...

singel?

Emilia sa...

Linnea och anonym (Josefin): UNDER-JÄVLA-BART!

nyfiken möjligen intresserad: japp, vill du komma över på lite vahettere... vahettere...

Emilia sa...

Flores online: av någon anledning upplever jag dig inte som trovärdig. Visst är bloggen förfärligt intressant, men du verkar lite... falsk. Jag tycker inte om sådana människor, de gör mig nervös.

Anonym sa...

Hahaha, jag dör!